Rumors

Asså innan jag drar måste jag bara svara på det här.
Fick en sån jävla onödig kommentar, vettefan hur man tar bort
dom heller.

anonym om Old:
Fattar inte varför du inte lämnade ditt ex först. Har hört att han inte är så snäll..

Haha varför ska man ens skriva sånt här? Har folk inget eget liv eller?
Vet att folk säkert går runt och snackar om oss. Men jo, han är visst snäll.
Han och hans familj är skitsnälla. Han och jag har gått igenom så sjukt jävla
mycket under 10 månader, asså det är stört. Ingen vet ens hälften fan.
Han och jag lärde känna varandra sjukt mycket under den här tiden.
Asså kan inte folk gå runt och fokusera på annat? Jag är inte en sån
som går runt och snackar, det är fucking snorunge fasoner. ÅH blir så jävla
arg, sluta lämna såna här kommentarer så fucking onödigt. Lär känna han
själv så kanske ni märker att han e snäll så ni slipper lämna såna här? Fyfan
blir så trött. Fuck it nu, ingen behöver veta allt, visst vi hade dåliga stunder,
men vem fan har inte det? Vi hade riktigt jävla roligt också, störda minnen.
Så lägg ner nu, skaffa en egen kille eller tjej, fokusera på skolan, gör vad fan
som helst, men sluta fokusera på mitt liv. Läs min blogg visst, men sluta
undra så mycket, jag orkar inte såna frågor. Rykten finns alltid, välj själv
om du tror på dom eller inte.

Några bilder från igår och idag


Haha sötis igår natt.

HAhaha han måste verkligen trycka in sig i en typ när man sover eller nåt..

Haha och ska gräva sig under en typ..

Åker med detta, en blå tröja bara och ett par nya leggings från
h&m :)


Hörs på söndag eller nåt peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se