Old

Hallååå :)
Idag ska jag till hallstavik. FETT skönt att komma bort från stockholm asså..
Behöver verkligen det. Lite tid att tänka och vara med syrran.
Tar med mig bonita upp dit :) Tyson har blivit lite väl aggressiv mot andra
hanhundar.. Rebecca har ju en hund där uppe liksom.. Aja.
Fortfarande sjuk, förkyld o sådär, men fuck that. Ska åka upp iallafall :D


Är tvungen o lägga in gamla bilder hahaha tog dom här med min iphone
i lördags från gamla fotoalbum, fett roligt haha.

Pappa is striking a pose hahaha o bengan

Pappa & Lottis haha

Jag.. Fin min. Och pappa :)

Jag hehehehe... Mina ögon va fett mörka när jag va liten typ hahaha.

heeeeeeeey

faaaaaaaail... Snygga kläder man hade..

Jag hehehe och mamma

Jag och Amanda i åbylund hahaha, hon va sjuk så jag höll henne i handen,
fan vilken bra vän jag var höhö..

Min första puss hihi.. Verkligen tvingar honom att pussa mig och jag
är skitlycklig hahaha. Player redan som liten;D

Jag och Elin nångång under julen där hahaha fett söta

Jag och elin again. 97.. Så vi var typ 4 år här

Skitsöt saga i turkiet hahahahahahaha

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW MIN LILLEBROR HAHAHA FETT SÖT!

Mamma och hennes två hundar när hon va yngre haha

Naw :) Mamma och pappa när dom var yngre.

Pappa cooling hahah

Annicka och pappa =)

Pappa, riktig chillare.. Haha.


Kommentarer
Postat av: anonym

Fattar inte varför du inte lämnade ditt ex först. Har hört att han inte är så snäll..

2010-10-01 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se