Sommarlov del 2 Juli.

Ska skriva vidare på mitt sommarlov, ofcourse..
Skrev ju del ett - juni för ett tag sen haha..
http://mickaany.blogg.se/2009/august/utkast-mitt-sommarlov.html

Men ska skriva på ett lite enklare sett nu istället.

Nyheter:
Jag fick ett papper från min skola, jag kom in på min linje!

Såg Twilight för första gången, tyckte den inte var så bra,
sen läste jag böckerna och såg filmen efter, då vart den helt
plötsligt grymt jävla bra!
http://manolobig.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/12/twilight-movie-poster.jpg
Orre klättrade upp för min balkong,
såhär löd konversationen när han ringde mig
Orre: Tja mickis är du hemma eller?
Jag : Ja de är ja, vadårå?
Orre : Aa men kan du öppna, står på din balkong.
Jag : Hahaha, va?! Vad menar du?
Orre : Haha jag står på din balkong!
Jag : Fan vad du ljuger, ska kolla..
Orre : Ja gör de du * klick *
Och ja, där stog han, haha.

Min baby ringde mig och sa att han ska till canada
om tre dagar, och vara där i tre veckor, DÅ blev jag
chockad, jag saknade han såklart, som fan!



Vänner:
Inte förlorat någon, men blivit blev bättre vän med Madde iallafall!
Mina sjuka favorittjejer!

Fest:
Nja, knappt, lite småkrök här och där,
och några vuxenfester kanske, men det har varit kul ;D
I Jacks lägenhet

En annan dag i jacks lägenhet haha

Tommy


18 års fest också.


Klantigheter:
Halkade på rödvin rakt in i byrålådan..

Min lampa brevid sängen gick sönder FEM gånger under månaden juli,
helt jävla stört. Men det var inte bara jag som tog sönder den,
först min kille Lawin,sen min katt,sen min lillebror, sen annicka,
sen när jag flyttade på den, tog jag sönder den.
När jag sen bytte lampa eftersom den svarta var helt trasig,
tog en katt ner den.. Så sex gånger då.


Min mamma gjorde en spontant tatuering, som senare visade
sig att vara riktigt dumt. Haha ;)



Saker jag köpt som jag är nöjd/missnöjd över.

Min T.I. Skiva, världens bästa köp jag älskar DEEEEN!!! och HAAN!

Ett dåligt köp var min klippning, FYFAN vad jag blev missnöjd,
helvete.. Sa ju ' klipp inte så mycket ' Men som vanligt, lyssnar
dom? Nej, aldrig..

Köpte en cykel för 200 kronor också, och den är riktigt snygg och bra.


Augusti kommer upp när som helst!
Men nu ska jag plocka upp lite i rummet och
städa akvariumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se