Sommarlov del 1 Juni.

Mitt sommarlov Sommarlov del 1 Juni.
Juni
Den månaden var faktiskt
för det mesta tråkig! Det var dåligt väder.
Men jag firade midsommar , det var faktiskt
hur jävla kul som helst, vi stekte där några dagar
också för att det var så grymt fint väder på länge!
Att dom har en pool är inte så dåligt heller haha..
Bad/sol



Jag och Lawin läste tidningen tillsammans för första
gången, hahahahaha.. :)


Kollade på bio med min baby, 17 again där jag mötte Elin och
Madde, Elin skämde ut sig rejält men har nog aldrig skrattat
så mycket framför folk HAHA.. ' den dansade flickan '

Badade ännu mer!

Åkte moppee hehe såklart, :)

Åkte till lillrudan och puttade i madde med kläderna på,
som vanligt hehehhe :) Stackarn


Chillade i kvällssolen, ofcourse!

Åkte till älvsjö med amina och assiya, nån fyllde år.
Träffade vänner där och hoppade i poolen, hehe :)
Eller hoppade & hoppade, assiya tvingade mig..


Åkte till mariefred i några dagar med min familj, elin och Madde.
Vi hade en egen lägenhet i tre dagar eller vad det var, vi gjorde sjuka
grejer hahaha, stackars maddes trosor säger jag bara ..

Hittade gamla bilder på min mamma och från när jag var en bebis där uppe
också, grymt roligt att se haha..


Riktig mördarblick hade jag hahaha, och grymt snygga kläder.. Grr


Dags för packning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se