Pinsamt..

Känns sjukt pinsamt det här men aja..
Jag fick ett sms och kollade på mobilen
från Fredrik, såklart. ' Jag hoppas du är påväg
mot bussen nu.
'
Jag fick fan världens panik och sprang omkring som
en idiot och kuuuuutade till bussen på typ två minuter,
( från hanveden ) , jag snubblade i gräset men till slut
var jag där, då fick jag sms från både fredrik och stefan
' vart är du? '
Jag började nästan grina så jag satte mig ner
i gräset och rökte istället.. Visst kunde jag ha tagit
andra bussen men med tanke på att jag snart vart borta i två
veckor känns det onödigt att komma försent så jag skippar nog det.
Vill ändå ta hand om mamma som får sina hostattacker ibland.

Men nu har jag tid för bloggning, ska fortsätta på juli tror jag,
Här har ni första delen, juni av mitt sommarlov.

http://mickaany.blogg.se/2009/august/utkast-mitt-sommarlov.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se