trött

Nu har dopkorten kommit ! :)
Beställde från Optimalprint, lördag morgon. Så det gick riktigt snabbt med tanke på att jag beställde på en lördag och dom redan kommit idag på en tisdag. Nice!
Nu sitter jag och söker på släktingar på ratsit hahaha, creep. Nä men kollar efter deras adresser.
 
Har egentligen en jävla massa måsten idag, typ ta bort couscous som ligger över hela golvet sen igår hahaha så jävla lat.. Men Nathaniel har sovit som en kratta inatt, och har hållt på sen sex imorse så jag är verkligen helt slut..
 
Har iallafall käkat lite lunch nu, grattis till mig som aldrig gör det.
Nathaniel tvärdäcka precis efter jag hade hoppat runt med honom framför spegeln, satte mig i ett tomt badkar med han ( vet inte själv varför jag gjorde det ) och kittlat och busat med han.
 
Asså hur stor har inte han blivit?!
 
Nån månad sen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se