sol

Brukar skriva mina blogginlägg från telefonen, smidigast så. Har en ny lur nu, en HTC one.
HELT annorlunda för mig som är så van vid min iphone, helt plötsligt har jag en android.
Jag gillar den, än sålänge! Ljudet är super. Och skärmen är så stor och fin, hela luren känns bara
lite mer lyxig typ haha..
Igår så var vi ett helt gäng som tog en öl på arken och bara tog det lugnt i solen, så härligt.
Lite skillnad från förut haha, vi alla satt där förut utan barn, och blev helt råfulla typ, nu satt vi alla där, med en varsin unge, ( en på sju månader, en på fem månader, och en på fyra månader ) Helt sjukt hur vi alla fick så tätt.
Och tog en varsin öl bara, sen åkte vi alla hem innan det blev för mörkt.
Jaja, idag ska det tydligen vara sista sköna dagen innan snön kickar igång igen, USCH!
Så jag stoppade ner Nathaniel i vagnen, sen mötte vi upp Johanna och Novis, Johanna bjöd två cider och en corona och själv tog hon tre cider haha, vi satte oss vid poolerna med lite chips och musik, och njöt typ. Rebecca kom förbi en sväng med hundarna. Sen gick vi hit en stund, när tjejerna drog så började jag med maten haha. Smileys och hemmagjorda pannbiffar med lite sallad.
Är helt slut nu och har sååååån äcklig jävla mensvärk, så det blir bara chill resten av kvällen med min lilla chubby.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se