Night out

Men tja! Höhö. I fredags blev det en liten utgång! Jimmy var i stan med grabben och sina vänner. Jag Rebecca och Elin satt hos Elin, spelade lite kort, sminkade oss, drack vin, skratta snacka skit och lyssna på musik. Vi hade verkligen kul. Även fast jag inte riktigt visste vad jag skulle göra ibland hahaha är ju så van att hålla på med nathaniel.. Vi drog ut sen men vi var ute en timme bara. Jag mådde rätt dåligt, Elin var trött och Rebecca var inte heller på värsta partymodet. Så vi drog och var hemma innan ett haha, jag sov innan klockan 2.. Sov hemma hos Elin då jag hade alla mina grejer där, så på morgonen var jag faktiskt inte så trasig, Elin sov en stund så jag gick upp och drack kaffe på balkongen och hade lite ensamtid, mys! Sen åt vi frukost framför tvn och sen drog jag hemåt. Vi fick en nu soffa och vardagsrumsbord igår. ÄLSKAR, bordet! Det tillhörde jimmys morfar eller farfar hehe.. Så snyggt. Jimmy fixade middagen igår sen vid 8 tror jag? Så knackade det på dörren trodde jag. Sen var det nån som stog på balkongen och knackade, blev typ livrädd hahaha sen ser jag att det är min jeeeeefla kusin!! Johanna!! Från Skåne! Hon stog där med sin kille och dotter och jag blev såååååå glad! Nu har dom flyttat därifrån och bor i Ösmo, jag döööör! Muppen hade lurat mig och sagt att det nog inte blir så att dom flyttar sen bara står dom här.. Jag är så glad!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se