Hosta

Lite orolig här hemma. Nathaniel hostar, låter hemskt .. Tankarna förs till typ astma och sånt eftersom
Jimmy har det och det finns på min sida också. Men vi får avvakta. Han verkar fortfarande pigg och ingen feber. Vi ska till läkaren om två dagar ändå så man kanske kan ta upp det där.. Igår iallafall så kom Johanna hit med novis. Vi gick till hundgården och släppte Tyson sen kom hennes snubbe så åkte vi till port73, Jimmy mötte upp oss där efter jobbet så storhandlade vi. Johnny hade bil så dom körde hem det medans jag och Johanna tog bussen med barnen. Rätt så jobbig bussresa.. Nathaniel grät och skrek hela vägen hem., gick in i en port för att försöka mata han och lugna ner sig men det gick verkligen inte! Så stressad.. Tänker på det med hostan också men jag vet inte.. Allergi mot Tyson eller nåt? Hoppas INTE det. Mitt hjärta skulle typ gå i tusen bitar.. 
Idag blir det en dag hemma. Skulle VERKLIGEN behöva städa, damma av, diska och dammsuga men nathaniel hatar typ dammsugaren, som barn brukar gilla.. Men men, han är speciell vår grabb ;-) 
Haha våra fina kiddoooz! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se