Yup

Morgonen började med att nathaniel kissade igenom sin pyjamas till lakanet. Mys haha. Fixade det sen låg vi o prata en halvtimme o busade sen ammade jag lite och sen somnade han om. Så jag passar på att käka lite frulle sålänge. Det är liksom ingenting jag prioriterar för jag är egentligen inte ens hungrig och äter kanske ett mål om dagen annars, men jag måste ändra på det. Jag ammar liksom och har gått ner mycket i vikt, mer än startvikten. Så äta bättre och i februari när pengarna börjat rulla in lite igen så är det dags att köpa gymkort :) så skönt. Saknat att träna. Nathaniel har blivit så otroligt gnällig också, mest på kvällarna. När jag pratade med läkaren om det hos bm och förklarade hur gnällig han är, dreglar mycket och ska ha allt i munnen så sa han att det KAN vara tänder på g, tycker att det känns lite svullet i tandköttet. Men vi får se. Min syster hade tänder när hon var tre månader så helt konstigt är det ju inte. Ska packa ihop lite tvätt & sånt nu. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se