Kycklingpasta

Dagen har spenderats med mamma och syster. Fan vad jag kommer att sakna dom.. Mina bästa vänner.. 
Hur som så packade jag lite kläder och sånt. Nathaniel har varit rätt grinig idag och nyss var han rätt otröstlig innan jag till slut lugnande ner honom och la mig bredvid honom i sängen så nu sover han. Tankarna rör sig direkt till det där jävla vaccinet -.- läst för många skräckhistorier tror jag.. 
Hur som så körde jag på lite 'tadetjagharhemmamiddag' men det blev aaaaasgott!
Hackade upp kycklingfilé , stekte det med salt & peppar. Hackade upp röd paprika och rödlök och la i, sen grädde, rätt mycket dragonkrydda och riven ost så det blev sådär krämigt sen i med cocktailtomater.. Och pasta, toppade med sweet chili sås. Grymt, lär bli den maträtten fler gånger då Jimmy också älskade den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se