Kaos

Det var inte SÅ lätt att få ut en ivrig hund och barnvagn tillsammans idag, i snön och blåsten.
Samtidigt pratade jag i telefon, hello multitasking mom.
Nä men seriöst, folk här måste ju tro att jag är ett aggressivt monster.
'TYSON KOM HIT!' ' MEN TYSON!!' 'Jääääävla barnvaaaagn dååååå!'
'Jävla skitsnöööööö'
Typ så låter det.
Samtidigt när jag stannar med barnvagnen för att plocka upp efter Tyson så börjar Nathaniel självklart att gråta då han hela tiden vill att det ska röra sig.. Hahaha herregud alltså.
 
Jaja, Nathaniel somnade iallafall efter ett tag och ligger fortfarande kvar i vagnen och sover så jag passar på att blogga lite. Springer då & då och kollar till han hehe.. Känns så osäkert att ha han flera meter bort. Hejnörd..
 
Och idag ska jag packa ner min klädställning. Fortfarande inte hundra säkert än vart vi ska bo, känns ju lovande då vi ska flytta om typ två veckor.. Hatar detta. Hatar att hyra andra hand..
Hahaha ' VAD VILL DU?! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se