Flytta.

Vi ska snart flytta .. IGEN.
Shit vad jag flyttar..
Bott på  7 olika ställen redan i mitt 20 åriga liv hahaha..
Nä men han vi hyr av är seriöst helt pantad i huvudet.. Frågar KONSTANT om när vi ska flytta ut.. Man ba eh va?
Jag är så trött på detta. Jag vill ha ett boende i minst ett år iallafall. Eller helst ett förstahandskontrakt men man kan inte göra så mycket. Det är svårt.
 
Just nu tror jag inte Nathaniel bryr sig så mycket, det är bara mest jobbigt för oss föräldrar att flytta med ett spädbarn kors och tvärs, men när han blir äldre då? Jag vill stanna på ett ställe för hans skull. Så han kan få sina egna barndomsvänner, ett fint barndomshem, ett bra dagis som han ska längta till..
 
Jaja men jag tror allt kommer ordna sig till slut. Jag hoppas iallafall det. Jag och Jimmy fortsätter kämpa på, vi har alltid gjort det så varför ska vi sluta nu ;-)?
Jag ser ut som sju svåra år.. Har tvättat som satan idag haha. Och tagit en lite längre promenad med mamma i det härliga vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se