boring..

Jag måste snart komma igång med träningen.
Så fort vi har pengar över så ska jag börja träna på gymmet.
Hemmaträning och sånt är inte min grej, tappar helt fokus..
Jag kör hellre med en vän eller musik i öronen med en massa maskiner runt om mig så jag får mer motivation
när jag ser alla snygga träningsfreak runt om.
Min mage, är jag SÅ jävla onöjd med. Jag seriöst hatar den. Just nu är det väl bara jimmy som ser den, och vänner typ. Och Jimmy säger att han älskar den för att hans barn låg där i. Jättefint hehe men JAG vill ju vara nöjd också.
 
Jag kommer aldrig få tillbaka den magen jag en  gång hade. Jag fick en så brutalt stor mage och huden blev för uttöjd.. Den har dragit ihop sig något enormt! Men ändå, inte lika mycket som jag vill. Huden får mig att se ' tjockare ' ut än vad jag egentligen är, vissa byxor går inte att knäppa bara för att den är i vägen. Och jag kommer inte känna mig bekväm på stranden bland mina vänner i bikini.
Jag får väl köra på baddräkt hehe.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Det ser verkligen ut som du fått tillbaka hela din kropp, du ska se min. Hahaha ska fan ha burka på stranden!

Svar: Men du ska se min mage NU.. Ser hemsk ut.. Dom här bilderna är gamla haha , ska också bära burka -.-.. Hahaha
Qela

2014-01-18 @ 19:55:05
URL: http://Maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se