-.-

Läskigt. Har väntat på att ta ut Tyson och Nathaniel. MEN, jag vågar inte hahaha. Alltså för några veckor sen, så blev både Tyson och Jimmy attackerade av en svart hund. Jimmy var seriöst tvungen att sparka på den för att få bort den och Tyson backar ju inte direkt när en stor hanhund kommer och attackerar.. Hur som så hörde jag hur Tyson satt och gnällde vid fönstret så jag gick dit och kollade som tur var.. Då sprang (jag tror att det är samma hund) runt här utanför, ingen ägare i sikte och inget koppel eller halsband. Så jag väntar ett tag.. Tänker inte riskera att gå ut ifall att den kommer. 
Tyson får vänta en stund,. Stackarn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se