Västerhaninge

Tjäna! Har äntligen 'landat' lite.
Åkte hem från mamma igår, Jimmy och Tyson mötte mig och Nathaniel vid mariatorget, sen åkte vi hem.
Herreguuuud så fräsch lägenheten är! Önskar att den vore min föralltid hahaha, stoooora speglar i hallen och sovrummet också vilket gör så att allting ser mycket mer öppet ut. Köket är också så grymt fint.
Vi kommer nog att trivas ordentligt här! Iallafall den tiden vi har här hehe.
Ska ta bilder sen när allting är lite mer iordning. Litet problem är väl bara att vi knappt har några möbler. Det har aldrig behövts innan. Vi saknar väl typ en ordentligt soffa, vardagsrumsbord, köksbord, stolar.. HAHAHA typ det viktigaste.. Men nä, vi har säng och sånt iallafall, och grejer till Nathaniel.Igår kom Ebru förbi en sväng, gosade lite med Nathaniel haha, sen kom farmor förbi en snabbis också.
 
Idag vettefan vad vi ska hitta på. Har tvättstugetid men alltså, Nathaniel HATAR bärselet nu också så vafan gör man? Tror inte nån kan sitta & hålla koll på han från 12-16 heller.
 
Ska iallafall ta mig ut strax till hundgården tänkte jag, så tyson kan springa av sig lite :) Synd att vädret inte är det bästa, annars hade jag nog kunna sitta där ett bra tag.
Kul i babygymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se