Torsdag-lördag

I torsdags så åkte jag och Nathaniel hem till Elin och Linda för att käka. Eller ja hehe, jag iallafall. Vart lite mys med nathaniel, snack, och pasta med köttfärssås. 
Och igår så kom min lillasyster hit, men innan så åkte jag till hotellet där Elin jobbar, mötte upp hennes mamma Linda och lillebror Alex. Käkade lunchbuffé medan en liten bebis skulle sitta i knät och kolla runt haha.. Blev en glass till efterrätt och sen åkte vi alla till Västerhaninge. Alla hjärtans dag middag blev en kebabpizza som vi alla delade på. Trots att jag hade kunnat dragit i mig en hel själv utan problem hehe.. 
Och idag, upp klockan 7 på morgonen med ytterst lite sömn för att en liten onge strulat hela natten, och tvättat en maaaaaasssaaaa tvätt. Och fixat köksbord osv. Skönt! 
Just nu. Tvärdeckad. 
En till portion.. 
Somnade i famnen som vanligt hehe 
En efterlängtad moster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se