SunnyDay

Goooooooooood morgon!
Jag var SÅ trött igår. Trots att jag hade fått sova två hela nätter.. Eller ja, jag har vaknat en gång båda nätterna
men av mig själv haha, och somnat om direkt efter. Men det blir väl så, typ mer sömn, mer trött.
Inatt vaknade han dock en gång vid fyra, jag behövde inte gå upp och göra flaska, det gjorde jimmy. Sköööönt.
 
Idag vettefan vad vi ska hitta på. Soligt väder men inget att göra, boring..
Får försöka hitta på nåt =) Kanske rensa hans gamla strl 50/56 kläder.. Inte hunnit med det än då alla kläder legat huller om buller..
Muppungen som vägrar sova haha, eller jo nu gör han det.. Men jäkla envis som typ vägrar först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se