Helg, helg, underbara helg..

Hallå! Glömt bort bloggen lite :-) ligger i soffan just nu. Jimmy sitter på golvet just nu och spelar diablo som han fick av mig i födelsedagspresent. Nathaniel ligger på en pläd i babygymmet och sover haha, mysunge! I fredags hände inte så mycket. Jimmys polare Stefan var här, planerade min tatuering. Har typ bokat den redan innan Nathaniel föddes då jag har vetat från start vad jag vill ha. Skulle egentligen bli av idag men lite problem uppstod. I lördags så storhandlade jag, min farmor körde mig och det behövdes verkligen. Ekat tomt i skafferi/kyl & frys så man blir deprimerad typ haha.. Idag har Robin varit här. Han och Jimmy spelade kinect, stavas det så? Haha. Askul att kolla på iallafall. Körde lite jag också. Sen kom Rebecca förbi här en sväng också. Snackade lite skit och tog ett glas vin. När hon gick så slängde jag, Jimmy och Robin i oss maten som Jimmy hållt på med aslänge. Så sjukt hungriga! Kyckling med mozzarella & pesto i ugn med potatisgratäng och sallad. Dödligt gott ..
Ser så sjukt ut på mig när mina ögonbryn inte syns HAHA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se