En dag på stan

Helluu! 
Det blev inget Täby, lättare och smidigare att åka till stan istället. Så jag min syster och hennes polare åkte dit. 

Blev lite shopping eftersom jag hade lite pengar kvar på h&m kortet. En jätte söt mössa och ett par matchande vantar, två par jeans till nathaniel, och en ögonbrynspenna till mig hehe :) min söta syster köpte dessutom ett halsband och en cool halsduk till mig. Sötunge.. Sen bjussa hon på en frozen yoghurt. Fattiga storesystern typ hahaha! Nä men det var skönt. Inte varit i stan på länge och så var det så skönt väder. Nathaniel sov nästan hela tiden men när han vaknade så fällde jag upp så han fick se sig omkring lite, nyfiken grabb som han är så verkade han tycka om det :)! 
Caramel macchiato.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se