Dop

Så härligt väder idag! Dock förstördes min dag lite då jag skulle till tandläkaren. Hade inflammerat tandkött troligtvis efter graviditeten. Och tandsten.. Asså usch! Förövrigt hade jag jättefina tänder hahaha.. Så vi tog bort lite tandsten sen bokade vi en till tid. Nathaniel sov som tur var under hela besöket,, mötte Stefan också. Tog en promenix i solen med Tyson och nathaniel tillsammans. Bokat datum för dopet också, äntligen.. Och nyss var anime och Juan här, mobbade mig som vanligt.. Nu blir det snart käk som Jimmy fixar dagen till ära, medans jag och nathaniel myser i sängen hehe.. 


Kommentarer
Postat av: tess

Näääär i Maj? :)

Svar: 3 maj! Kl 15.00 :)
Qela

2014-02-19 @ 09:00:38
URL: http://staampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se