Dagarna

Hallååå!
Äntligen fredag.. Kollade på paradise igår ..
Får stress av att bara se Jeppe. Det han gjorde.. Är nog det fulaste jag sett.
Alltså karma, karma kommer slå så hårt på han nån dag.
Visst att han spelade spelet, men att vara så känslokall, såra så många människor. Asså nej.
Och jag tyckte om Fröidh först, men verkligen inte längre. Att han kan bli så förförd av en sån människa.. Blä.
 
Hur som, iförrgår spenderades hela dagen med Elin aka Gudmor. Vi släppte Tyson vid hundgården och var ute en timme ungefär. Sen gick vi hit en stund och packade upp lite. Ebru kom förbi och vi fick en sån där kaffemaskin med kapslar, så jävla nice! Velat haft en sån aslänge haha. Jimmy testade den direkt när han kom hem.
Annars gjorde vi inte så mycket mer. Busade med Nathaniel.
Och igår så var jag förbi min pappa en sväng. Han har ramlat i en trappa och har seriöst blåmärken ÖVERALLT.
Ser ut som att han har varit i en fight, hela ansiktet är fullt av blåmärken..
Och sen åkte jag till handen för att softa lite med Elin och hennes pojkvän Samme.
Hem och lagade mat, sen chillade jag bara. Idag har jag inte gjort så mycket, varit hos pappa en sväng igen
och kom hem nyss. Är så trött haha.. Behöver verkligen packa upp men när Nathaniel har somnat
så vill jag ändå passa på att läsa lite bloggar och sånt skit...
Cocacola och chili kyckling med potatis och sallad. Asså SÅÅÅÅÅÅÅ gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se