Trött

Känner mig så trött på människor nu för tiden. Känner att jag krigar för att hålla kontakten, för att hitta på saker. Men jag pallar inte mer.
Det får vara slut med det nu. Från och med nu tänker jag skita i det och fokusera på min son till hundra procent istället. Tänkte testa några öppna förskolor, tror att han skulle uppskatta det nu, tidigare har det känts onödigt men efter kalaset i helgen med en massa barn såg jag hur intressant han tyckte att det var!
Kanske träffar man nån rolig morsa på köpet också, som man klickar med.
 
Blev iallafall aschockad nu på morgonen. Satt i vardagsrummet och klädde på Nathaniel när det knackade på fönstret. Utanför stog rebecca men det tog fan en stund innan jag såg att det var hon hahaha ja ba men va? Vem fan är det där?
Vi gick iallafall en promenix med tyson och nathaniel medans vi snackade lite skit.
Han sover fortfarande i vagnen så jag passar på att blogga och äta lite frulle.
Mamma kom förbi igår, en måndags morgon bara sådär haha, weirdo..
Spiky hair, don't care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se