sjuk

Är så jäkla sjuk. Inte varit det förutom en förkylning i början av graviditeten.. hade iallafall en heldag med kusinen och hennes dotra igår. Vi var i handen och små shoppa lite till Nathaniel , och ett par jeans till mig. Sen åkte vi till port 73 och handlade lite till och åt lunch på big boy, hade inte käkat på hela dagen så jag tryckte i mig allt på två sekunder typ haha.. Sen fick Nathaniel testa gåstol och jag har typ aldrig sett han så glad, så jag köpte den hähä..
Sen började halsen ömma så mycket så vi åkte hem hit, sen började jag frysa och få världens huvudvärk , slutade med 39 graders feber och helt jävla matt i kroppen.. väcktes av Jimmy inatt då jag låg och skrek och grät, mardrömmar blir så grova av feber.. 39 grader är rätt högt för mig, jag brukar ligga på 36,3 .. 
När Jimmys larm ringde imorse bad jag han att vara hemma, mådde ännu dåligare av att veta att jag skulle fixa bebis, hund och mig själv en hel dag.. så han stannade hemma som tur var.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se