fullt ös

Full rulle i helgen. Åkte till pappa på lördags morgonen, jag och Nathaniel åkte med farmor. Skönt, det tar ett tag till Upplands Väsby från vh haha.. 
Senare när vi kom hem så drog vi mot Juan o grillade. Det var jag, Jimmy, amine, arlette, Stefan, barnen Anna-Bell , minjah och Leon. Och Nathaniel såklart :) sen drog alla hem till oss, massa bus o lek och Nathaniel var såå trött. Jag med haha.. var skönt att lägga huvudet på kudden sen.. och idag har vi varit i gubbängen på ett års kalas hos mitt kusinbarn melody! Kul att träffa alla kusiner & kusinbarn. Åt nån asgod maträtt, ingen aning om var det var för nåt, nåt persiskt. Riktigt gott, sen åkte vi hemåt och jag är heeeeelt slut, satte mig nyss i soffan och började blöda näsblod, mys.. blir en tidig kväll.. 
Två av mina kusinbarn & farmor, den minsta är bara 7 veckor, såååå söt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se