Sömnlöshet

Trodde fan jag skulle sova till iallafall 9-10 idag. Igår så packade jag och Jimmy typ allt, vaknade redan klockan sex på morgonen igår liksom. Höll verkligen igång hela dagen. Sen vid fyra mötte jag Rebecca och gick hem till henne. Käkade middag & sånt :) sen kom Nathalie dit oxå, satt o snacka skit i några timmar, hade verkligen askul haha. Länge sen. Mötte Jimmy vid halv tolv sen gick vi hem tillsammans. Lite folk kom upp en stund så jag somnade väl runt 2 typ? Helt slut som människa.. Men ändå vaknar jag klockan 8 liksom. Och idag ska vi flytta. Känner att nån timmes sömn till hade varit fett bra men nä.. 
Jag & stanley plutten :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se