Pappa

God morgon! Läkarbesök idag, eftersom Jimmy är på jobbet så följer min kära kusin med. Håller tummarna att vattnet inte ökat. Det får gärna ha minskat lite mer hehe.. Min faster kom hit igår och hämtade mig & Johanna för vi alla skulle hälsa på pappa. Inte träffat han på ett bra tag nu , har inte haft möjligheten att ta mig dit han är. Hur som blev han helt chockad över min mage. Men han blev helt fascinerad över rörelserna inne i magen, min faster också haha. Han har ju fortfarande plats där inne så han kör på för fullt liksom. När vi kom hem bakade vi bullar o jag lagade mat, full rulle i köket alltså haha. Blev helt slut och min rygg med. Var så skönt att sova sen när jag la mig i sängen haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se