Kappa!

Farsta idag med Elin. Meningen var att jag skulle köpa en poncho, hittade en grymt snygg vit. Men skulle kolla lite till, testade en sååååå jävla snygg kappa inne på bikbok! Luvan på kappan var så jävla underbar hahaha. 599 kr, köpte den.. Har inte kunnat köpa nånting till mig själv, och ja den här kappan går ju inte riktigt att stänga just nu pga magen, men tog en i S iallafall, den lär ju sitta smått oversize när magen är som den ska igen men det skiter jag i. Xs fanns inte och dom KANSKE skulle få in en till leverans liksom.. Så glad hähähäh! Kom hem & gjorde middag som jag tryckte i mig direkt, Jimmy har jobbat över idag & är påväg hem nu. Tills dess blir det gossip girl :-))
& en jättemysig pläd från chili 149 kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se