Illamående

Igår var jag och Jimmy vid hundparken sen var vi hemma hos Elin nån timme. När vi kom hem började jag må skit, försökte äta nåt men det slutade bara med att det kom upp igen.. Och huvudvärk. På kvällen var Elin här och Jimmys polare. Snack på balkongen sen gick dom hem, tog inte lång tid innan jag somnade haha. Idag har inte mycket hänt heller. Jag o Jimmy var ute på en längre promenad med Tyson imorse sen somnade jag till i två timmar. Med äckelhuvudvärk & illamående. Får ta upp det med barnmorskan på måndag för orkar inte må såhär. Eftersom jag gått igenom sex and the city nu så har jag börjat med gossip girl igen haha. Tidsfördriv. Ha en trevlig lördag peps! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se