H&M home.

Sitter med småpanik & tänker efter vad vi behöver ha i lägenheten, eftersom vi flyttar på söndag..
Hyran är relativt hög, och med en bebis på g, jag som fyller 20, min bästa vän som fyller 20,
sen fyller min lillasyster år, sen är det julafton, sen nyår och sen fyller jimmy år, så måste vi liksom
vara halvsnåla haha.. Fyfan. Men det är ändå en hel del vi behöver liksom..
 
Duschdraperi
Sängkläder
Lampor
microvågsugn
handdukar
mopp & hink
 
tallrikar
glas
bestick
redskap till matlagning typ kavel, potatisskalare, visp, till pastan rivjärn osv.
grytlappar (eller vad det nu heter..)
Köksknivar
Saxar
durkslag
skärbräda
 
Gardiner
Ljusstakar hehe.. So pretty..
Helst en stor hallspegel som man kan sätta fast på väggen
Diskställ
Tvättställ
Fina vasar i glas
Olika förvaringar (typ tygkorgar och sånt)
 
Lite grejer jag vill ha från H&M home.
Glasvas, Förvaringskorg, Glasflaska, Linnetygkorg, Påslakanset, Gardiner,
Ljuslykta, Kökshandduk, Kaffemuggar, Äggkoppar, Grå glasvas, Ljuslykta, Metallburk,
Grytlappar, Handdukar, Gästhanddukar, Badrumsmattor, Duschdraperi, Tvålpump, Kuddfodral.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

In och finn är ett tips ! Finns allt från a-ö där o det är billigt och fint !

Svar: Tänkte åka dit & kolla idag faktiskt! :D
micklalea

2013-09-26 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se