Gooooood

Vad lack jag blev idag på tåget.. Kom över 20 minuter för sent till läkaren.. Men det löste sig. Vattnet är inom kurvan, fortfarande mycket men inte lika allvarligt som förut:) och bebis har ÄNTLIGEN fixerat sig! Så jäkla skönt. Haha på ul så låg han och lipa och gäspade, såg så sjukt ut. Det är verkligen en levande liten människa i mig liksom.. Behöver inte göra fler besök hos läkaren nu. Skönt! Efter det fick jag vänta i en och en halvtimme för att sen träffa min barnmorska. Allt såg bra ut så jag mötte upp Jimmy så åkte vi hem, var vaken en timme eller nåt sen somnade jag i typ två timmar haha. Så håller på med middag nu, sen sängen igen;) it aint easy being pregnant.. Hoppas alla haft en trevlig måndag!

Smått starstrucked när Linda pira kommentera & gilla min bild på instagram hahaha :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se