Bebis

Det gick jätte bra hos läkaren igår. Vattnet har minskat ännu mer! Fattar däremot inte vart det tagit vägen..? Haha aja. Blir återkoll nästa vecka ändå. Han vägde 3149 g.. Rätt mycket för en bebis som inte ens är klar än. Så han får gärna komma typ imorgon då jag gått 37 fulla veckor hehe.. Sen till bm där allt också såg bra ut, mitt sf mått har minskat också :)! Sen kom Rebecca förbi en sväng, har inte träffat henne på jätte länge. Hon hade köpt sååå fina grejer i Spanien till bebis! Sen efter hon hade gått så gjorde jag & Johanna pizzabullar. Blev asgott faktiskt, första gången jag gjorde såna men det är ju jättebra att ha & frysa in. 
Skor, haklapp, två långärmade tröjor (helt kär) & 3 stycken skitsöta bodys. Lite sådär julkänsla över dom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se