Vecka 42 & pappa.

En dag som är lite halvt deprimerande. Vaknade inatt av att jag hade ont i magen men sen jag vaknade så har det inte varit nåt mer än det. Idag går jag in i vecka 42, 8 dagar över tiden. Och det är sjukt frustrerande och deprimerande. Läser massa skit om igångsättning, såklart fastnar dom 'dåliga' sakerna i huvudet, typ att det kan sluta i akutsnitt, att man inte får någon 'vila' mellan värkarna eftersom ens egna värkar till slut kommer igång så det blir liksom dubbelt upp. Ja men såna saker liksom. Samtidigt som min älskade pappa ska opereras idag, jag fick veta det imorse vilket känns sådär. Jimmy är hemma idag så det är skönt iallafall, så jag inte ligger helt ensam och bara grubblar typ. Jag har en tendens att stänga in mig i mig själv och oroa mig extremt mycket och tänka på det allra allra värsta. Slutar alltid med att jag sitter med panikångest och huvudet fuckar ur totalt, inte så nice. Hoppas alla andra har en bättre dag än mig haha. Peace. 

Haha jag pappa & lillebror i Turkiet för mååååååånga år sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se