Snuvig

Min älskling har mått så dåligt inatt:( jätte snuvig och så sjukt täppt i näsan. Testade koksalt, bröstmjölk och näsfrida (man suger ut snoret) och det hjälpte bara lite. Han får ligga i högläge också. Så sömnen inatt har varit sådär för både mig och Jimmy då man inte riktigt slappnar av. Bvc barnmorskan var iallafall precis här. Hon gav tips om nezeril droppar för spädbarn som ska verka avsvällande så han förhoppningsvis kan andas bättre. För övrigt så såg allt bra ut och vågen låg på 4110 g! 30 g mer än födelsevikten. Jätte skönt att aptiten iallafall är på topp trots snuvan. Han ligger och sover i min famn nu och andas lite bättre. Så skönt :) 
Mitt fina hjärta. Kärleken till dig går inte att beskriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se