Jävla rök..

Men inte okej! Sovit så dåligt inatt pga förvärkar som verkligen kändes i ryggen & magen. Men händer det nånting mer? Nä. Känns ju sjukt onödigt att ha ont när det inte händer nånting haha .. Trodde typ mitt vatten skulle gå igår av stress hahaha, står och steker kyckling, Jimmy är inte hemma. Vi har ingen fläkt och aa.. Det blir ju liksom lite rökigt när man står ett tag trots att balkongen var öppen. Till slut så började brandlarmet pipa som faaan, men det slutar rätt snabbt, men sen sätter det igång igen, haffar tag i ett bärsele & ställer mig och viftar vid larmet, samtidigt som Tyson springer runt helt förvirrad, ja står med stekpannan i handen och ställer den vid balkongen haha sen hör jag människor utanför så jag kollar ut, då står det folk där och säkerhetsvakter så helt skakig försöker jag förklara att jag bara lagar mat och att det inte finns nån fläkt.. Asså hahaha så pinsamt & så jävla typiskt mig.. Kan inte direkt stänga av larmet heller för då måste jag ställa mig på en hög barstol och asså nä.. Jag är inte den smidigaste just nu,. Men men. Maten blev god iallafall! 
En stor mun & en stor mage hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se