Farsta

God morgon. Fortfarande ingen bebis :). Försöker sysselsätta mig så jag inte tänker på det så mycket haha. Igår kom Elin och Madde hit. Käkade lite sen drog vi till Farsta centrum. Behövde små förvaringskorgar och sånt. Blev inte där så jätte länge för ryggen började verkligen strula så jag knappt kunde stå upp haha. Hem o fixa lite, sen kom elins lillebror hit också. Fixade lite mat o sådär sen kom Jimmy hem. Kollade på den där filmen med Will Smith och hans son, after earth. Fuck vad lika dom är haha helt sjukt! Filmen var bra, I liked it hehe. Somnade efter det. Sovit sådär halv bra inatt, vaknade av att jag hade ont i ryggen typ två gånger men men :) får se vad som händer idag. Kanske föda barn eller nåt sånt kul om han där inne vill träffa mamma & pappa.. Haha.. Ciao! 
Ingen skillnad här inte =).. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se