1 oktober due date

Hade smått svårt att somna igår trots att jag var skittrött. Började kallsvettas och var seriöst dyngsur på hela kroppen.. Ingen aning om varför haha men sen somnade jag :) idag ska jag till barnmorskan, och idag är min lilla bebis beräknad. Såklart jag kommer gå över tiden för jag har inga känningar what so ever.. Sjukt ändå att jag har varit gravid i nio månader exakt idag. Det är nästan ett helt år?! Det har gått så sjukt snabbt men ändå så sjukt långsamt när ja tittar tillbaka. Aja nu ska jag titta på gossip girl o äta mina kalaspuffar hehe. Ciaooo! 



Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till flytten och hoppas allt gått/går bra :) hoppas du slipper gå över så länge :)!

Svar: Tack :)! Ja haha det hoppas jag med ;)..
micklalea

2013-10-01 @ 09:30:29
URL: http://Maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se