Så jävla bra

Haft en sån bra dag .. Mamma jag saga och Nova åkte till Haninge c, jag köpte en tunika aktig sak och en jeansväst, och vax.. Köpte med mig donkenmat ner till vattnet och då kom Patric & Nicke också, och Elin. Dom satt o drack bärs & cider och jag tryckte i mig min mcdonaldsmat hehe.. Hem hit och Patric och Nicke tyckte det skulle bli grymt kul o vaxa mina ben, jag körde fyra remsor sen palla jag inte mer, kände mig som värsta tönten. Sen vaxade Patric sig under armhålorna.. Asså det var det bästa jag sett, han var på gränsen att börja böla. Hahaha, fyfan .. Nu ligger jag och kollar på twilight nerbäddad i soffan. Hoppas alla har haft en trevlig lördag! Peaceeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se