Tjäna

Hej hej hallå.
Varit i skolan idag, vi har förflyttat oss upp till riksäpplet. Trots att det var galet soft
på lakeside så känner man ju några stycken där liksom så det är ju nice.
Gick till läkaren idag, elin hänkade på.Klämde sönder hennes hand under blodprovet i armen,
är så grymt spruträdd, usch.. Sen bjöd jag på lite donken käk hehe som tack.. Sen
åkte vi och mötte upp min lillasyster som ska vara här en vecka.
Väntar på Jimmy nu, sen ska jag börja göra käk alltså, grymt sugen på hemmagjorda
hamburgare hähä! Så det får det bli.
 
Sen måste jag bara tillägga, Rip Oliver, inte haft kontakt sen lågstadiet liksom, men ändå så
sorligt när nån man har känt har gått bort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se