Söder, chihuahua, mixer,yeah.

Hola, keff update hehe men men.
I onsdags rullade klassen mot söder. Vi gjorde studiebesök på olika
annorlunda mataffärer osv, efteråt fick vi gå runt själva, jag oliver och emelie chillade runt lite.
Blev en ny piercing för mig i underläppen, en leksak och ett stort tuggben till tyson,
en kofta på stadsmissionen för 20 kronor.. Alltså wow haha vad billigt. Ska lätt
gå till fler secondhand butiker.
 
Sen lite bröd o sånt haha! Men det var kul, som fan. I torsdags var vi lediga och i fredags
blev jag hemma pga lite olika orsaker men åkte med till länna med Elin och hennes mamma Linda, köpte en mixer, yeaah! Haha. Helgen då.. Min kära mor och bror kom ner, syrran är
ju redan här. Men det har inte hänt så mycket, gått upp och ner med det mesta, man kan kalla
det en halvkeff helg, men vafan gör det om tusen åååår!,
Rebecka och Johanna var här igår dock :) myspys

Rebecka valde att smeta lite hallon i mitt ansikte :)

Var hos grannen också, som hade massa chihuahor(stavning?) där och valpar, myyyyys!

Frukost med klassen på söder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se