rolig kväll..

Fyfan vilken jävla kväll igår..
Ska inte berätta hela jävla historien men lite.. Måste få skriva av mig.
Igår tog min pappa ut Tyson, han skulle vara borta en halvtimme max.
Efter ca en timma ringde jag och då skulle han komma hem. Två timmar senare
blev jag sjukt jävla orolig, ringde pappa 20 gånger minst men inget svar.
 
Hörde också en hund skälla ute på gårdarna, tyckte det lät som Tyson, man har ju liksom
ett sinne för det där när det gäller ens hund.
Jimmy gick ut för att kolla, för att lugna mig. Men då ringde han mig efter typ 10 minuter,
då hade pappa ramlat, jag vet inte hur länge han legat där, på en annan gård, kunde knappt röra sig
och kunde inte prata (av en annan anledning). Flera grannar stog där och jag fick lite smått panik,
Snuten kom och ambulansen, Tyson var helt sönderstressad och hade sprungit runt på gårdarna
och skällt.. Mammas älskling. Han fick åka in iallafall och jimmy åkte med han in, världens
bästa pojkvän.. Så jag gick hem och lugnade ner tyson så fick han lägga sig brevid mig i sängen.
 
Idag är jag väl lite lugnare men ändå.. Ska ringa in och se om jag kan få lite svar, Jimmy kom hem
runt tre inatt och sover fortfarande, tänker inte väcka han. Och jag är ju hemma idag från skolan, såklart.
 
Hoppas alla andra hade en trevlig onsdag kväll iallafall haha.. Ciao.
Bjuder på en vacker gammal bild för att muntrish upp inlägget lite =) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se