KartellFail

Shoooooo!
Hahaha fyfan igår asså.. Jag Rojas och Rebecca drog till olearys, dom beställde in några drinkar
och jag satt o rockade min pepsi och pommes hahaha.
Lite annorlunda då jag brukar svepa två öl på en halvtimme typ haha.
Nej men Rebecca blev liiiiiiite för drunk, Och lilla sebbe staxx skulle vänta ännu en timme innan han
gick upp på scenen, jag DOG, han satt vid bordet brevid och rebecca som var lite waisted blev helt överlycklig o ba ' SEBBEEE KaN JAG FÅ EN KRAAAAAM! ' HAHAHAHA sen ville hon ta bild med han när han satt och käkade med massa folk haha dom satt vid bordet bakom, asså fyfan.. So awesome. Men vi fick dra hem innan han började haha lilla rebeccis då.. Mötte Elin och massa polare påvägen hem, fan vad många grattis man fick höra igår haha askul.
 
Jaja, idag ska jag till hallstavik till kära mor och fira påsk! Ha en trevlig påsk ni också, PZ!

Tyson imorse , helt inlindad.

Kommentarer
Postat av: tantlill

Jag har inte hunnit läsa din blogg senaste tiden, men nu har jag hunnit ikapp mig lite. Blev lite "chockad" av att läsa om din graviditet. Grattis och lycka till!!! Du kommer bli en underbar mamma! Själv väntade jag till jag var 31 för jag trodde inte jag var "mogen" nog att bli mamma. Sedan har jag fattat att man växer med ansvaret, och det räcker med sunt förnuft och vilja, typ. ;) Jag håller tummarna för er! Kram

2013-03-30 @ 00:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se