bebiiiiiz

Fan vad jag vill ha en lägenhet NU! En tvåa typ.. Inreda, förbereda sig,
inköpa bebissaker. Det är rätt lång tid kvar, men ändå, sommaren går snabbt,
och att försöka fixa lägenhet på det och införskaffa sig alla nödvändiga grejer
man behöver innan barnet, det är det jag rädd för, att det kommer gå för snabbt
att vi inte hinner.
 
Jaja, jag har blivit sjuk, hostar och förkyld. Samt att det är nåt helt fucked när det
gäller min svank, den låser nästan ibland, haltar fram, ser helt friskt ut.. Gör så sjukt ont.
Ont i magen också, ledsen, mår illa. Fyfan vad livet är underbart haha.
 
Jag ska INTE börja fucka ur redan nu och köpa bebiskläder osv haha men fan vad sugen
jag är på det, lägga mina pengar på kläder till han/hon istället för mig..

Från ellos.
Och H&M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se