Knas & grill

Det har varit ett par väldigt jobbiga dagar så därför har jag struntat i att uppdatera bloggen. I onsdags hände det en massa jävla skit men mötte upp Johanna så såg vi massa vänner som hade sitt utspring, Johanna tog också studenten men hon sket i allt sånt, tråkiga jävel :) sen kom mamma så fick jag åka upp till henne. Dock åkte jag, mamma, saga, Viktor och min brorson lojke ner till Haninge igen igår för att fixa lite grejer sen sov vi här. Blev grill osv igår kväll med folk och Johanna o Johnny kom också:) trevlans. Var barnvakt åt lojke också till typ tre på natten haha men det gick bra, gick upp en gång bara för att ge han lite käk o sådär. Men men hoppas ni får en trevlig fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se