Hataattskrivarubriker

Alltså jag har typ 4000000 bilder på min brorson efter den här långhelgen med honom. Undra hur det kommer bli när vi snart får våran egna son? Hur som , gårdagen började bra och va så chill med ännu en dag i solen med familj, vänner o bra musik. Och med bebisen under parasollet helt nöjd i den sköna skuggan och all uppmärksamhet haha. Sen hände ju en grej, vilket jag skiter i att berätta hela historien om men vilka sjuka jävlar asså, hatar att man alltid kommer vara kopplad till dom oavsett vad fan man gör.. Nu blir det snart mat och jag har precis fått lilla lojke att somna :) hahaha tog nyss en bild och han ser helt sne ut så jävla söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se