Knas

 
 
Inte den bästa lördagen. Planen var att åka dagskryssningen till Åland med min mamma, lillasyster, Jimmy, min storebror, hans tjej och deras barn. Vid 10 på morgonen fick jag som mensvärk, den blev bara värre o värre och strålade ner för låret och ryggen. Alvedon hjälpte inte ett skit. Gick över lite och vi skulle gå mot bussen, då kom det tillbaka med sammandragningar. Ringde förlossningen för det blev så sjukt frustrerande att jag började gråta. Jag skulle inte åka till Åland, jag skulle hem och vila & om det inte gick över så skulle jag komma in på undersökning. Trodde fan att det var dax alltså. Svårt o veta med första barnet ju? Men smärtorna avtog faktiskt och igår åkte jag & Jimmy hem till Haninge. Knappt ätit nåt på 3-4 dagar och vet inte varför, tar bara stopp. Tryckte i mig 2 äpplen igår och somnade runt 4 kanske, halv sex väckte Jimmy mig med knäckemackor & te för min mage hade kurrat utav helvete när jag sov haha.. Så jag fick i mig det iallafall. Ska försöka få i mig lite yoghurt nu och se om det ökar aptiten. Hoppas hoppas. Och hoppas också att alla har haft en trevligare helg än mig :) puzzzzzz o kraaaaaam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se