Hallstavik

 
God morgon! Shit vad jag har sovit.. Igår åkte jag & mamma till Hallstavik centrum och kollade på ett hus, som mamma är galet intresserad av. Huset ligger typ fem minuter med gångavstånd från centrum och eftersom hon inte har körkort så skulle det vara mycket bättre. Till och med jag blev kär i huset haha.. Men men, hem & laga middag, jag gjorde såna där macarons(stavning?) haha men dom blev nice. En skräckfilm på det och sen gick jag o la mig vid 10, vaknade typ sex imorse och tänkte först gå upp men asså nä.. Lyckades somna om till nio, det är fan inte ofta det händer haha. Sitter ute o dricker en kopp kaffe nu med mamma, ingen aning om vad som händer idag. Vi får se, vädret ser inte ut & bli det bästa. Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se