Flyttdax

Till vänster mamma, till höger jag :) vi var extremt lika när vi va bebisar, hittade inte en bättre bild på mig dock så man ser inte det sådär fruktansvärt mycket men men. 
 
Gick upp typ halv sju för & kissa haha, kunde inte somna om sen så slog på kaffe bryggaren och sitter forever alone ute i regnet nu med kaffet & läser bloggar haha. Bebis e oxå vaken, lyckades fånga när han rör sig extremt mycket i magen men det syns ju inte så jävla bra på kameran, så det suger ju. Mamma fick huset förresten! Så jävla kul, det är så underbart fint jag döör! Billigare oxå hehe. Så vi började packa lite smått igår då planerna är att dom ska flytta nästa vecka, självklart är jag här och hjälper dom :) mamma jobbar sent + nätter då också så kommer ta hand om mina syskon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se