2013!

Fredag lördag ; tequila vänner dans och whiskey.. Och igår blev det middag med vänner ! Mysigt faktiskt. Dom närmsta, favvisarna :) och jag o Elin gick looooss med glittersprayen haha! Awesome. Och grymt gott käk.. tyvärr så fuckade en vuxen rätt hårt för mig oc några till. Att barn ska behöva vara förälder åt en vuxen är helt sjukt men nånting man vant sig vid. Aja nog om det och över till något annat. 2012 sög rätt hårt, men inte fullständigt. Vänskap blev till kärlek och blev tillsammans med min konstiga och underbara Jimmy :) vänner har kommit och gått men man överlever , man har sina äkta kvar det vet jag nu, mamma och syskon har flyttat.. Men jag träffar dom typ hela tiden ändå haha. Gott nytt och god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se