Uttråkadtjej.com

ö v r i g t

Vem var den senaste du pussade? – Jimmy haha
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Haha neeej orkar inte
Gillar du nån nu? – Såklart, :)
Vad gjorde du inatt? – Låg och stensov medans Jimmy tatuerade sig hehe
Och i förrgår natt? – Kollade på Buffy och vampyrerna..
Vad gör du innan du ska sova ? – Myser med jimmy, kollar på film/serier, leker med luren.
Kan du prata med din mamma om allt? – Japp, precis ALLT!
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - Absolut
Såfall hur tog dom det? – Dom skulle nog inte ta det så dåligt tror jag
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja, mysigt :))
Choklad eller glass? – Choklad, inte så mycket  för glass..
Stövlar eller sneakers? – Sneakers
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans :)

f a k t a
Hårfärg: Mörkrött
Längd: 160 typ
Frisyr: Långt och fett ostyrigt.
Ögonfärg: Blågröna
Skostorlek: 37 typ
Humör: Försöker va så positiv som möjligt hehe.
Vänster eller högerhänt: Högerhänt

T i o s a k e r o m d i t t l i v
Har du nånsin varit kär? – Ja det har jag, och jag är det nu :)
Tror du på kärlek? – Japp, ingen jävla bitterfitta här inte!
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Absolut, men man lär sig.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Japp
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Nää.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Nej, eller jo i början var jag det med jimmy, men det slutade ändå hur jävla bra som helst så haha.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Nääää.. Inte riktigt haha.

Tio saker
Det där eller det här
Kärlek eller rik? – Kärlek
Vin eller öl? – öl
Dag eller natt? – natt

One night stand eller förhållande? – Förhållande

Tv eller internet? -Internet
Pepsi eller cola? – Coca cola på burk
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Beror på humöret :).
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face, alla gånger.

T i o ”H a r d u n å n s i n”
Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Jo
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Haha ja
Har du hoppat bungy jump? – Nopp, men är sjukt sugen på det. Och fallskärm,
Har du nånsin varit med i en olycka? – Hm ja.. Jag ramlade ner för en stentrappa när jag var liten haha? Jag höll på drunkna för några somrar sen i halmstad, ramlat med moppen o skadat knät och brutit fingret osv osv.. Haha
Har du nånsin ätit en hel tårta? -Nää de tror jag inte haha
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Yes
Har du nånsin gått på bio ensam? – Nää haha
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Haha ja såklart.

T v å G r e j j o r
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Nä, inte riktigt hängt med när dom har kommit hahaha
Sover du helst själv eller med någon? – Helst med någon. Förut var det själv, men är så van att ha Jimmy brevid mig varje natt..
S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? – Kanske nån cm till , skulle inte vara helt fel haha.
Skulle du vilja kyssas nu? – Varför inte :)

K a n:
Kan du röra på öronen? – Ja! HEEHHE
Kan du slicka dig på näsan? – Nopp ..
Kan du kolla i kors med ögonen? – Yes, kan bli skelögd oxå hahah
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Säkert

Kan du va på en fest utan att dricka? – Jadu.. Har aldrig testat.
Kan dina vänner lita på dig? – Alltid
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Jag har redan en piercing i naveln
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja absolut

H a r:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Japp haha
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Jimmy är 6 år äldre så ja haha
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Alltså tyvärr men ja ..allt för många gånger.

V e m:.
Vem älskar du? – Mina nära och kära.
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Oh herre.. Kan fan inte svara på det. Finns så sjukt många bra artister och låtar. Går inte att bestämma sig.
Vem pratade du senast i telefon med? – Mamma
Vem är snällast i världen? – Min älskade mamma :)
Vem vill du prata med nu? – Jag vet ej.. Typ mamma, Johanna, Jimmy?
Vem sov du senast med? – Jimmöööö
Vem vet allt om dig? – Ingen vet exakt ALLT om mig, men den som vet mest är väl typ mamma, johanna, elin. Kan jag tänka mig iallafall.

 

Rolig liten lista sådär hahaa. Nej ska fan käka frulle nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se